Niniejsza strona do poprawnego działania używa cookie. Więcej w polityce prywatności. Rozumiem, zamknij pasek.

Aż trzy tytuły Superbrands dla Barlinka!


W tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Superbrands Barlinek zgarnął pełną pulę! Marce przyznane zostały aż trzy tytuły: Superbrands, Business Superbrands oraz Superbrands Created in Poland 2014/15. To już kolejny raz, kiedy respondenci konkursu na najlepsze marki wskazali Barlinek.

superbrandslogo
 

Tytuł Superbrands przyznawany markom, które dzięki wyjątkowym korzyściom jakie oferują zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją. Marka Barlinek była wyróżniana przez organizację już kilkukrotnie. Jednak w tym roku po raz pierwszy zdobyła aż trzy tytuły: Superbrands 2014/2015, Busines Superbrands oraz Superbrands Created in Poland 2014/2015.

Jak informują organizatorzy: „przyznane tytuły są wyrazem uznania dla sukcesów marek, które - dzięki wyjątkowym korzyściom fizycznym i emocjonalnym, jakie oferują - zdobyły w sektorze konsumenckim (Superbrands) lub biznesowym (Business Superbrands) trwałą przewagę nad konkurencją“.

Najmłodsza kategoria w konkursie: Superbrands Created in Poland, wyróżnia te marki, które narodziły się w Polsce. Konsumenci wskazywali, które marki z polskim rodowodem znają i najchętniej polecają. Również w tym gronie ponownie znalazł się Barlinek.


Superbrands to międzynarodowa organizacja, która działa od ponad 20 lat w 80 krajach. Tylko w Polsce organizacja co roku analizuje pozycję ponad 2400 marek konsumenckich. W proces oceny zaangażowanych jest ponad 15 tysięcy konsumentów oraz 60 ekspertów branżowych. Najważniejszym elementem oceny są badania konsumenckie przeprowadzane niezależne metodą CAWI na próbie przewyższającej 15 tysięcy respondentów. Konkursowi patronuje Ministerstwo Gospodarki.